خبرگزاری کار ایران

توزیع 3هزار و 400 بسته معیشتی توسط بسیج کارگری همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۷۲۳

با اجرای طرح شهید کریمی 15واحد تولیدی از 50 واحدی تولیدی راکد استان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا از همدان، مسئول بسیج کارگری همدان مسئولیت سنگینی به عهده قشر کارگران کشور است با اعلام این خبر  با ایلنا افزود: در سال جاری برنامه وطرح های مختلفی در حال اجرا است.

ابوالفضل برات زاده  گفت: با اجرای این طرح نیز توانستیم  15واحد تولیدی از 50 واحدی تولیدی راکد استان را به چرخه تولید بازگردانیم.

برات زاده بیان کرد: در ستاد تسهیل استان مشکلات 300 واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفته که 60 درصد از مشکلات این واحد ها مرتفع وموجب رضایت تولید کنندگان فراهم شده است.

او  از مشکلات تولید کنندگان در رابطه با تسهیلات و سود بانکی سخن گفت واظهار داشت: این مشکلات ملی است و باید مورد بررسی قرار گیرد.

برات زاده از اجرای طرح شهید برونسی شهید شاخص جامعه کارگری کشور در استان همدان هم خبر داد و اظهار داشت: در این طرح ما به تبلیغ مصرف کالای ایرانی و معرفی این محصولات به مردم می‌پردازیم.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در رزمایش سراسری کمک مومنانه سازمان بسیج کارگری با همت تولید کنندگان و کارگران  توانست سه هزار و 400 بسته معیشتی بالغ بر یک میلیارد تومان را در بین نیازمندان توزیع کند.

برات‌زاده ازمعرفی  14 هزار و 500 نفرکارگر که مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند خبر داد و گفت : تعطیلی برخی از کارخانجات بخاطر کرونا مقطعی بوده وبعد از گذشت چند ماه دوباره به چرخه تولید برگشتند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز