خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

همزمان با دهه فجر 250 مدرسه همزمان به اینترنت پرسرعت متصل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۶۵۷

استاندار زنجان، گفت: در دهه فجر امسال با حضور وزیر ارتباطات ۲۵۰ مدرسه به اینترنت پرسرعت وصل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و همایش تقدیر از شوراهای برتر استان زنجان، گفت: نباید نقش رسانه ها در کسب موفقیت های استان نادیده گرفته شود.

استاندار زنجان، با اشاره به کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این موفقیت را مرهون تلاش فرهنگیان، شوراهای آموزش و پرورش، خیرین و مدیران این دستگاه‌ و تدابیر نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا آموزش تعطیل نشد و شاهد تلاش بیشتر معلمان در تهیه محتوای آموزشی بودیم، گفت: پژوهش موضوع مهمی است که باید در شورای آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گیرد؛ عدم توجه به پژوهش موجب شده تا پژوهش‌ها منجر به تولید ثروت در کشور نشود.

استاندار زنجان در خصوص اتصال مدارس شهری و روستایی به اینترنت هم گفت: از یک هزار و 675 مدرسه شهری در استان زنجان 563 مدرسه به اینترنت وصل هستند و از یک هزار و 112 مدرسه روستایی نیز 293 مدرسه به اینترنت وصل نبودند.

به گفته وی، با حضور وزیر ارتباطات با ایجاد ۹۹ سایت موافقت شد که با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۱۵ هزار خانواده صاحب اینترنت پرسرعت می‌شوند که در دهه فجر امسال با حضور وزیر این سایت ها راه اندازی شده و 250 مدرسه به اینترنت پرسرعت وصل می شوند.

حقیقی برضرورت استفاده از بستر شبکه شاد برای اطلاع رسانی پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان سفیران سلامت هستند که باید در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبکه شاد اطلاع رسانی کنند.

به گفته وی، با تلاش خیرین تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند استان زنجان توزیع شده است و ۲ میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات با 4 درصد در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است تا نیازها در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز