خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورا صورت گرفت؛

رای مثبت اعضای شورای شهر برای تحقیق و تفحص از حوزه شهردار مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۶۰۳

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به گزارش کمیسیون حقوقی، املاک و قرارداد‌های این شورا در خصوص تحقیق و تفحص از حوزه شهردار و معاونت فرهنگی شهرداری مشهد رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، لایحه درخواست  تحقیق و تفحص از حوزه شهردار مشهد و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با ۱۰ رای موافق، ۳ رای ممتنع و یک مخالف به تصویب رسید و مقرر شد کمیته‌ای تشکیل و این اقدام را عملیاتی کند.

در ابتدای جلسه، حسینی پویا رئیس کمیسیون حقوقی پیشنهاد داد موضوع تحقیق و تفحص ادامه پیدا کند تا اطلاعات کامل همراه با مستندات درباره مبالغ کمک شده، سرفصل‌های پرداخت، ردیف بودجه‌ای، مقام صادرکننده مجوز، دریافت‌کننده وجه و... در فاصله ۱/۶/۹۶ تا کنون در خصوص کمک‌های بلاعوض در محور‌های ورزش قهرمانی، سازمان‌های مردم نهاد، موسسات خیریه، هیات‌های مذهبی، مساجد، بیمارستان‌ها و... تهیه و به شورا ارائه شود.

ودیعی عضو دیگر شورای شهر مشهد و یکی از امضاءکنندگان این درخواست، نظارت بر عملکرد شهرداری را از کار‌های شورا دانست و افزود: در یکسری موضوعات و مصوبات مانند حمایت از ورزش‌های قهرمانی، حمایت از ورزش‌ها، درج اسامی و افراد کمک گرفته در سامانه فاش و... گزارش‌های لازم به دست شورا نرسیده و در تحقق بودجه نیز ابهاماتی وجود دارد.

همچنین در این جلسه موضوع تذکر و سوال دو عضو شورا به شهردار مشهد نیز مطرح شد.

یکی از این تذکرات، تذکر حاجیان شهری عضو شورای شهر مشهد به محمدرضا کلایی شهردار این شهر به خاطر اجرایی نشدن مصوبه بودجه سال۹۹ سازمان آتش‌نشانی در به کارگیری بانوان آتش‌نشان بود.

همچنین بهاروند دیگر عضو شورای شهر مشهد در خصوص روند کند اجرای پروژه‌های قطارشهری از شهردار طرح سئوال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز