خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر :

تا پایان بهمن ٣٠ نوع خدمات تامین اجتماعی غیر حضوری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۸۶

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : استقرار طرح 3070 منشا تحولات بسیاری در سطح سازمان است و هرچه همکاران در این طرح ، موفق‌تر عمل کنند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان بهمراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، عباس دیری صبح امروز  به همراه  برخی از روسای ادارات تامین اجتماعی استان ، در بازدید سرزده از شعبه یک و دو بوشهر  با بیمه شدگان و همکاران این شعبه گفت وگو  کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه اجرای طرح( 3070) قرار گرفت. 

 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر  در این بازدید با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان و مراجعین، بر ضرورت آموزش برای همه همکاران در شعب اشاره نموده و خاطر نشان کرد ؛ لازم است ، همکاران آموزش اطلاعات کافی داشته باشند تا با طیب خاطر  به شرکای اجتماعی سازمان خدمات ارائه کنند.

 وی با اشاره به ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع کرونا، گفت: شرایط حاکم بر جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای سیاستهای دولت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان را بر آن داشت تا خدمات الکترونیکی خود را برای آرامش و رفاه شرکای اجتماعی و جلوگیری از شیوع کرونا توسعه و گسترش دهد که اجرای طرح 3070 نیز به همین منظور اجرایی شده است و بر اساس آن سازمان 30 نوع خدمت خود را تا پایان بهمن ماه غیرحضوری و الکترونیکی می کند.

دیری با تاکید بر اهمیت اجرای بهینه و به موقع طرحهای معرفی شده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مراجعین و جامعه بیمه شدگان سازمان، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف نمود و گفت: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود.

 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، اظهار کرد: امروز در عصر ارتباطات هستیم و باید از این امر، از ظرفیت‌هایی که  دیده میشود  به این واسطه در بهبود خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم ‌.

وی بیان کرد: یکی از امکاناتی که به واسطه فناوری‌های روز به وجود آمده است، طرح‌های الکترونیکی و غیرحضوری که باعث کاهش هزینه‌ها برای سازمان‌ها و نهادها، ارتقای خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع و همچنین کاهش اتلاف وقت آنهاست.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح می‌توانیم با خدمت‌رسانی بهتر باعث رضایت بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران شویم و همچنین این امر باعث تمرکز کارکنان سازمان برای انجام دیگر امور اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز