خبرگزاری کار ایران

اعتراض هیئت تطبیق استانداری سمنان به 17 درصد مصوبات شورا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۷۸

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: در سال 98 ، 170 جلسه هیئت تطبیق با بررسی 3 هزار و 583 مصوبه برگزار شد که حدود 17 درصد این مصوبات مورد اعتراض هیئت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از سمنان، راضیه شهاب مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار داشت: ۲۱ شهر استان سمنان دارای شورای اسلامی هستند که فرمانداری ها با این شوراهای اسلامی همکاری خوبی دارند. 

او با اشاره به اینکه استان سمنان دارای بیش از ۷۰۲ هزار و ۳۶۰ نفر جمعیت است که ۸۰ درصد آن در ۲۱ شهر زندگی می کنند تصریح کرد: تعداد اعضای شورای شهر ها ۱۱ نفر است که ۴۰ درصد کارمند، ۲۳ درصد بازنشسته و مابقی دارای شغل آزاد هستند و دو درصد اعضای شورای شهر استان زیر دیپلم، ۱۰ درصد فوق دیپلم، ۴۴ درصد کارشناسی و ۳۴ درصد فوق لیسانس یک درصد تحصیلات حوزوی و مابقی دکترا دارند.

شهاب ادامه داد: در سال ۹۸ سه جلسه شورای حل اختلاف در حوزه شورای شهر استان برگزار و ۱۴ پرونده در آن مطرح شد که ۱۰ پرونده منجر به صدور رای شده است و در سال ۹۹ نیز یک جلسه حل اختلاف با طرح 8۸مورد داشته ایم که شش مورد آن منجر به صدور رای شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۱۹ جلسه هیئت تطبیق برگزار شد که هزار و ۴۵۱ مصوبه بررسی شده است و ۱۰ درصد از این مصوبات مورد اعتراض واقع شده است.

او گفت: بیشترین فروانی اعتراض درباره عدم ارسال مستندات و مدارک مرتبط با مصوبه بود که از همین جا از اعضای شورای اسلامی شهرها می خواهیم مصوبات ارسالی شان با مستندات متقن باشد که مجدداً بازگشت نخورد. 

شهاب اضافه کرد: پایش الکترونیکی مصوبات با همکاری خوب فرمانداری ها و اعضای شورای اسلامی و هیئت تطبیق یکی از اقداماتی است که در سطح استان باید از آن قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز