خبرگزاری کار ایران

نقش بسزای اجرای طرح جامع بندرلنگه در عملکرد فعالیت‌ها و رونق اقتصادی منطقه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۷۵

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه گفت: پروژه ها با اعتبار بیش از 210 میلیارد ریال مطابق با برنامه زمان‌بندی درحال انجام است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، قاسم عسکری نسب با اشاره به عملیات اجرای 100 بولارد، اجرای آسفالت، روشنایی و تعمیرات اساسی اسکله و موج شکن پست شرقی بندر، اظهار کرد: انجام  این اقدامات در راستای ارتقاء توان عملیاتی بندر، افزایش ایمنی پهلوگیری کشتی ها و افزایش ضریب ایمنی شناورهای سنتی مستقر و نیز  ارتقاء سطح ایمنی و امنیت بندر صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد:  این پروژها در تمامی مراحل با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از تولید ات ملی و مطابق با آخرین استانداردهای روز تهیه و نصب می شود .

عسکری نسب میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه های مذکور را 210 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف ترسیم شده و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و نیز حرکت در مسیر تعامل هرچه بهتر شهر و بندر، همچنین بهبود شرایط برای توسعه صادرات غیرنفتی و واردات، ارتقا کیفیت خدمات به ساحل نشینان و دریانوردان این شهرستان بخشی از این پروژه ها به اتمام رسیده و بخش دیگر آن مطابق با برنامه زمانبندی در حال انجام است.

مدیر بنادر غرب استان با تاکید به این موضوع که استفاده از تمام ظرفیتهای  بندر لنگه و بنادر غرب استان در جهت رونق بیشتر اقتصادی و اجتماعی منطقه و بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان است، تصریح کرد: از جمله راهبردها و برنامه های در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی بسط و گسترش پروژه‌های زیر ساختی در جهت رونق تجاری و ایجاد اشتغال مولد جوانان منطقه است.

این مقام مسئول در ادامه به  طرح جامع بندر لنگه با هدف افزایش پس کرانه و اراضی پشتیبانی بندر نیز اشاره کرد و افزود: تحقق این مهم در افزایش عملکرد فعالیت های بندری و دریایی نقش بسزایی  ایفا نموده و درغایت امر رشد و شکوفایی اقتصادی هر چه بیشتر منطقه غرب را در پی خواهد داشت.

یادآور می شود؛ بندر لنگه با دارا بودن ۵۰۰ متر اسکله و 40 هکتار وسعت به عنوان اصلی ترین بندر منطقه غرب هرمزگان شهره و علاوه بر صادرات کالا، پشتیانی از فعالیت های ترانزیتی، وارداتی و کابوتاژ را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز