خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان سمنان مطرح کرد:

فوت 165 نفر در حوادث جاده‌‌ای استان سمنان/ کاهش 29 درصدی شمار متوفیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۳۹

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در ۹ ماهه سال گذشته ۲۳۲ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۹ با ۲۹ درصد کاهش به ۱۶۵ مورد رسید.

 به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ‌ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: در اجرای طرح زمستانه ، پلیس راه با تمام کارکنان خود برای خدمات‌رسانی به هموطنان در تلاش است و در روزهای گذشته در جاده شاهرود - آزادشهر به دلیل سردی هوا و بارش باران و برف چهار مرتبه محورهای مذکور مسدود شد که در این حین پلیس راه به ۷۱ خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

وی افزود: گردنه آهوان در چند روز گذشته به دلیل بارش برف و سردی هوا تنها ۲۰ دقیقه مسدود شد و در این دقایق با توجه به سردی هوا، پلیس راه به ۹۰ خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

کبیری یادآور شد: در مجموع پلیس راه استان سمنان در هفته های گذشته به ۳۲۶ خودرو در محورهای مختلف استان سمنان امدادرسانی کرد.

وی اظهار داشت: در ۹ ماهه سال ۹۸ ، ۲ هزار و ۲۱۸ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان مجروح شدند که این رقم در مدت مشابه سال جاری با ۲۸ درصد کاهش یک هزار و ۵۹۱ مورد بود.

رئیس پلیس راه سمنان گفت: از اول فروردین سال جاری تاکنون ۳۴ درصد از مجموع جان باختگان برون شهری سوانح رانندگی در استان سمنان در لاین جنوبی محور پرتردد تهران-مشهد بوده است و در مدت مذکور ۵۶ نفر در این این محور جان باختند.

کبیری ادامه داد: ۲۲ درصد از سوانح رانندگی منجر به فوت استان سمنان از ابتدی فروردین ۹۹ تاکنون در لاین‌‌ شمالی محور تهران-مشهد و هفت درصد در راه روستایی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز