خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح نخستین سلامتکده ویژه درمان کرونا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۲۲

با حضور سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین سلامتکده ویژه درمان کرونا با رویکرد طب ایرانی و مکمل روز سه‌شنبه در مشهد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: تمام خدماتی که در مراکز ۱۶ ساعته جامع سلامت این دانشگاه ارائه می شود، در سلامتکده منتخب کرونا ارائه می‌‌شود اما رویکرد درمان بیماری کووید ۱۹ در این سلامتکده طب ایرانی و مکمل است.

بحرینی افزود: خدمات مرتبط با کرونا شامل آزمایش پی.سی.آر، غربالگری و مراقبت‌های سلامت در سلامتکده منتخب کرونا با رویکرد طب ایرانی و مکمل انجام می‌شود به طوریکه مزاج‌ها اندازه‌گیری شده و درمان‌ها بر اساس مشتقات گیاهان دارویی، داروهای ترکیبی طب ایرانی و سایر درمان‌های مکمل ارائه می شود.

وی ادامه داد: در صورت نیاز بیمار به بیمارستان و سایر مراکز درمانی ارجاع می‌شود. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این سلامتکده مشاوره تلفنی در حوزه طب سنتی و کرونا ارائه می‌شود به طوریکه تماس گیرندگان با سامانه ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد که پرسشهای مرتبط با طب مکمل یا داروهای گیاهی در درمان کرونا را دارند به این مرکز وصل شده و توسط کارشناسان پاسخگویی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز