خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خبر داد:

بازفعال سازی 23 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۲۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از بازفعال سازی قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تلاش برای حل مشکلات در حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحدهای صنعتی راکد از مهمترین اهداف این شرکت در سال جهش تولید است.

وی افزود: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک های صنعتی انجام می‌گیرد که این حمایت‌ها در راستای افزایش تولید و اشتغال واحدهای تولیدی قرار دارد.

اهلی افزود: با اقدامات انجام شده تلاش شده است تا میزان سرمایه گذاری ها در سطح استان افزایش یابد تا شاهد کاهش معضلات بیکاری و افزایش تولید در مناطق مختلف استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از تلاش تمامی مسئولان استانی برای برطرف کردن موانع تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده در سال گذشته، تعداد 41 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که با فعال سازی این واحدهای تولیدی، برای 609 نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز احیای 40 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در شهرک های استان هدفگذاری شده است، تصریح کرد: بر اساس این هدفگذاری، در 9 ماهه اول سال جاری 23 واحد راکد و غیر فعال در شهرک های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت مشاورین حاضر در کلینیک کسب و کار استان و با عارضه یابی از واحدهای تولیدی، این هدفگذاری محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز