خبرگزاری کار ایران

در مجمع انتخاباتی؛

سعید علی حسینی رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۱۴

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان اردبیل, سعید علی حسینی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد انوشیروانی در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان اردبیل که با حضور دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور برگزار شد، عنوان کرد: وزنه برداری استان اردبیل با اتحاد و همبستگی مضاعف پیشکسوتان، مربیان، داوران، قهرمانان و ورزشکاران این رشته می تواند مجددا در قله وزنه برداری کشور قرار گیرد.

وی از افتتاح خانه وزنه برداری اردبیل تا پایان سالجاری خبر داد و افزود: با افتتاح خانه وزنه برداری در اردبیل بسیاری از مشکلات ورزشکاران این رشته مرتفع خواهد شد لذا برای رفع کاستی‌هایی که در بخش سخت افزاری این رشته وجود دارد خواستار حمایت های جدی فدراسیون هستیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل خانه وزنه برداری پارس آباد نیز خبر داد و گفت: رشد و توسعه وزنه برداری در قبال توجه به این رشته میسر خواهد شد که اداره ورزش و جوانان استان برنامه های مختلفی برای حمایت از این رشته در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسد اسداللهی نژاد، افشین عباسی و سعید علی حسینی برای تصدی ریاست هیات وزنه‌برداری استان ثبت نام کرده بودند که سعید علی حسینی با کسب ۱۰ رای از ۱۷ رای اعضای مجمع، به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

لازم به ذکر است که در این مجمع انتخاباتی اسد اسداللهی نژاد به نفع سعید علی حسینی انصراف خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز