خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان:

ارائه ۲۰ خدمت غیر حضوری در شرکت گاز استان همدان به مشترکین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۹۹

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از ارائه بیش از ۲۰ خدمت غیر حضوری به مشترکین در شرکت گاز استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالله فیاض با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه از نظر شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب ابتلا در اماکن پر تردد و آلودگی هوا و ضرورت کنترل مصرف سوخت و کاهش سفرهای غیر ضرور برای مدیریت آلاینده ها، از ارائه بیش از ۲۰ خدمت غیر حضوری در شرکت گاز استان همدان خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۲۵ خدمت توسط شرکت گاز استان همدان به مشترکین ارائه می شود که حدود ۲۰ نوع از خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به صورت غیر حضوری ارائه می شود و همزمان ۲۰ خدمت نیز در میزهای خدمت این شرکت به مشترکین ارائه می شود که هشت نوع از این خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی است.

فیاض هدف از ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی در شرکت گاز استان همدان را کاهش سفرهای غیرضروری و در نتیجه کاهش آلاینده ها و نیز برای رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع کرونا ارزیابی کرد.

وی اعمال استراتژی های شرکت گاز در خصوص تکریم ارباب و رجوع و توسعه خدمات الکترونیکی به مشترکین را از دیگر اهداف شرکت در راستای گسترش ارائه خدمات غیر حضوری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز