خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سراوان خبر داد:

قاتل فراری 2 برادر جوان در سراوان دستگیر شد/ ارتکاب قتل به دلیل اختلاف بر سر معامله مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۶۸

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری قاتل 2 برادر سراوانی پس از 8 ماه فرار در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داریوش سرگلزائی بیان داشت: در خرداد ماه سال جاری در پی قتل مسلحانه ۲ برادر ۲۳ و ۲۶ ساله طی یک نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان سراوان موضوع شناسایی و دستگیری قاتل در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد ۴ جوان با این ۲ برادر درگیر شده که طی آن یکی از افراد حاضر در نزاع با شلیک سلاح کلاش هر ۲ آنها را به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان بیان داشت: بلافاصله با تلاش مأموران افراد حاضر در این درگیری شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر و مشخص شد ضارب اصلی پس از ارتکاب به جنایت از طریق مرز‌های شرقی به کشور پاکستان گریخته است.

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان بدست آورده و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

وی افزود: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهم با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه کلت کمری بدست آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته متهم به قتل این ۲ برادر اعتراف کرد و انگیزه خود را از ارتکاب به این جنایت، اختلافات پیش آمده به دلیل معاملات ناثواب مواد مخدر اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز