خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان:

۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در قزوین پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۵۱

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۲۵۰ پرونده اشتغال روستایی در استان قزوین تشکیل و ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی اظهار کرد: این تعداد طرح برای سه هزار و ۹۱۲ نفر در روستاهای استان اشتغالزایی به دنبال خواهند داشت و رونق اقتصادی را در مناطق روستایی ایجاد خواهند کرد.

 مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در شهرستان‌های استان، اضافه کرد: در آبیک ۲۹ میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان، آوج ۱۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون، البرز ۱۲ میلیارد و ۹۳۶، بوئین زهرا ۶۴ میلیارد و ۹۷۹ میلیون، تاکستان ۳۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون و شهرستان قزوین ۸۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

گروسی تحقق پرداخت سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی استان را ناشی از تعامل و همکاری خوب بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی با کمیته‌های فنی استانی و شهرستانی و تدابیر و حمایت‌های استاندار، حوزه اقتصادی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران دانست و از زحمات آنها در این زمینه تقدیر کرد.

او ادامه داد: توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی استان قزوین است که با همکاری و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: با توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی، مهاجرت معکوس به روستاها شکل می‌گیرد و از ایجاد آسیب‌های اجتماعی نظیر حاشیه نشینی و شکل گیری سکونتگاه‌های غیرمجاز در شهرهای بزرگ جلوگیری خواهد کرد.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: تحقق کارآفرینی در مناطق روستایی استان به عنوان یک ضرورت، نیازمند توسعه فرهنگ کارآفرینی و بسترسازی جهت تربیت و پرورش کارآفرینان روستایی است که بدون همراهی و همکاری سازمان‌های دولتی و غیردولتی و برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی و مشاوره محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز