خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۴۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۳۹

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۴۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق طی یک عملیات پلیسی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان قزوین در تعامل اطلاعاتی با پلیس "اصفهان" از قاچاق اسلحه شکاری غیرمجاز از محورهای مواصلاتی استان قزوین به شمال کشور مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در قالب چند تیم عملیاتی با استقرار در محور های مواصلاتی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: ماموران حین کنترل محورها، خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خودروی سمند را در عوارضی آزاد راه "قزوین – زنجان" متوقف و راننده را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال خودرو به مقر پلیس و بازرسی از آن تعداد ۴۱ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فرد دستگیر شده از اعضای باند قاچاق اسلحه شکاری غیرمجاز بوده است خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد.

سردار ابراهیمی یادآور شد: متهم قصد انتقال محموله به یکی از استان‌های شمالی کشور را داشت که با هوشیاری پلیس امنیت عمومی استان ناکام ماند و وی پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز