خبرگزاری کار ایران

مربی تراکتور:

از هواداران تراکتور عذرخواهی می‎‌کنم/ 2 عامل معادلات ما را به هم ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۳۱۰

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز، روزِ تراکتور نبود و نتوانستیم به نتیجه مدنظرمان دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، عباس چمنیان پس از دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: از هواداران پرشور تراکتور بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم. دو اتفاق در نیمه اول معادلات ما را به هم ریخت؛ در ابتدا وزش شدید باد که باعث گل استقلال شد و دوماً فشار تیم استقلال بود. یک پاس اشتباه هم باعث به ثمر رسیدن گل اول شد.

وی افزود: در مقابل بازیکنان خوب حریف، اشتباه کردن تاوان دارد. استقلال به جز سه توپی که به گل تبدیل کرد، موقعیت خاصی نداشت. امروز، روزِ تراکتور نبود و شرایط به‌گونه‌ای که پیش‌بینی کرده بودیم پیش نرفت. امیدواریم در ادامه اشتباهات‌مان را کمتر کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی در این دیدار از آمادگی صد درصد برخوردار نبودند و امیدوارم از دیدارهای آینده بتوانیم آنها را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم.

چمنیان با اشاره به روند مسابقه، خاطرنشان کرد: فلسفه بازی تراکتور، ارائه بازی مالکانه است. ما بر اساس این نوع بازی، می‌خواستیم در مقابل دفاع فشرده استقلال روزنه‌ای پیدا کنیم و به گل برسیم. گل دوم را هم برخلاف روند بازی دریافت کردیم. در اواخر نیمه دوم به گل رسیدیم و روی یک صحنه هم دروازه بان حریف عملکرد خوبی داشت و مانع به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز