خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

توسعه کتابخانه در روستاهای قزوین در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۵۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: توسعه کتابخانه در مناطق روستایی و کم برخوردار قزوین یکی از مهمترین اولویت‌های برنامه کاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی روستاهای استان برای ایجاد کتابخانه نشان از توجه و علاقمندی مردم این منطقه به مسئله کتاب و کتابخوانی دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: فضاهای متعددی هم از سوی ساکنان روستاها برای ایجاد کتابخانه پیشنهاد شده است که در تلاش هستیم تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

محمد بیگی در ادامه از بررسی جوانب برای احداث کتابخانه در مناطق روستایی استان مورد خبرداد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است تا همه مردم در روستاها و مناطق کم برخوردار بتوانند به خدمات و فعالیت‌های فرهنگی از جمله کتابخانه دسترسی داشته باشند، زیرا بسیاری از جوانان و نوجوانان مستعدی در این مناطق زندگی می‌کنند که در صورت فراهم بودن شرایط مناسب سرمایه ای ارزشمند برای این مرز و بوم خواهند بود.

این مسئول بیان کرد: تاسیس کتابخانه نیازمند فراهم شدن زیرساخت هایی است که کمک می کند تا کتابخانه ای استاندارد برای استفاده مردم ایجاد شود. از این رو با دقت نظر همه زیرساخت‌های مورد نظر در محیط روستا بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز