خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اشتغالزایی بیش از 3 هزارمددجو با پرداخت 122میلیارد تومان تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۸۴

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: امسال با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ۳ هزار و ۱۳۰ مددجواشتغالزایی شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفت وگو با ایلنا گفت: امسال برای ۳ هزار و ۱۳۰ مددجوی با ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه، اشتغالزایی شده است.

پیمان ترکمانه افزود: اشتغالزایی در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، خدمات، صنعت، حمل‌ونقل، مشاغل صنفی و خانگی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تنها یک مرحله از اقدامات اساسی این نهاد برای ایجاد مشاغل پایدار است افزود: برای ایجاد شغل های پایدار هفت اقدام مهم شامل انجام مشاوره‌های شغلی، ارائه آموزش‌های رایگان، پرداخت تسهیلات، هدایت شغلی، راهبری شغلی، نظارت و بازاریابی محصولات تولیدی برای مددجویان انجام می‌شود.

ترکمانه با اشاره به اهمیت ایجاد مشاغل پایدار برای نیازمندان افزود: از سال ۱۳۹۸ باهدف استفاده از توان و ظرفیت کارآفرینان حرفه‌ای در کشور، طرح "راهبری شغلی " هم در حال اجراست که از این طریق، مددجویان مستعد اشتغال در همه زمینه‌ها به کارآفرینان حرفه‌ای معرفی می‌شوند.

او بیان کرد: کارآفرینان حرفه‌ای در این طرح، مددجویان را در اجرای طرح‌های خود به شکل مطلوبی راهبری می‌کنند تا در مدت‌زمان کوتاهتری منافع اقتصادی بیشتری به دست آورده و شغل پایدارتری داشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال ۱۳۹۹ جشن خودکفایی ۲۵۰۰ خانواده موفق زیر پوشش در عرصه اشتغال استان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز