خبرگزاری کار ایران

در بازدید معاون شهردار مشهد مطرح شد؛

راه‌اندازی اولین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات تخصصی حوزه تولید محتوای دیجیتال کشور در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۷۳

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از مراحل اجرایی و عملیاتی نخستین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات تخصصی حوزه تولید محتوای دیجیتال کشور که در کلانشهر مشهد در حال راه‌اندازی است، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در نشست با مدیران این مجموعه اظهار کرد: خراسان با توجه به ظرفیت‌های بزرگی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد به لحاظ تولیدات محتوایی با استفاده از فناوری‌های نوین نیازمند حضور بخش خصوصی و رقابت در این عرصه است.

محمد محسن مصحفی افزود: باعث خرسندی است که شاهد راه‌اندازی مجموعه‌ای پویا و به‌روز در حوزه تولید محتوای دیجیتال و به‌ویژه تلویزیون اینترنتی در مشهد باشیم.

مصحفی افزود: معاونت فرهنگی شهرداری نیز آماده هر نوع همکاری با این مجموعه است تا شهروندان مشهدی از این امکان موثر و به‌روز بهره‌مند شوند.

مدیر پارک تولید محتوای دیجیتال نیتک نیز در ادمه این نشست از راه‌اندازی بزرگترین استودیوی تصویری شرق کشور از سوی این مجموعه در مشهد خبر داد و گفت: چهار استودیو در زمینه‌های تولید تصویر و انیمیشن و همچنین چهار استودیوی صدا شامل استودیوهای پادکست، دوبله، موسیقی نیز در قالب این پارک راه‌اندازی خواهد شد.

حمیدرضا بحرینی با تاکید به اینکه پارک تولید محتوای نیتک حمایت‌گر استارتاپ‌های تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال، تولیدات چند رسانه‌ای و بازاریابی بین‌الملل است، تصریح‌ کرد: فضای کاری اشتراکی فریلنسرها، تیم‌های استارتاپی، شرکت‌های صنایع خلاق، شتاب‌دهنده تخصصی، آکادمی آموزش و کارآفرینی، شبکه‌سازی، منتورینگ تخصصی، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی از خدمات پارک  تولید محتوای نیتک است. 

بحرینی تولید محصولات چندرسانه‌ای در زمینه‌های فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده و مجازی، برنامه تلویزیونی و... را از دیگر فعالیت‌‌های این مجموعه دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز