خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان خبر داد:

دستگیری سارق باغ ویلاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۲۶

جانشین انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری سارق باغ ویلاهای قزوین با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این‌خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از باغ ویلاها در شهرک "هفت سنگان" شهرستان قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند یک سارق را در شهر قزوین شناسایی کرده و به مقر انتظامی منتقل کنند. 

جانشین انتظامی استان بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های ماموران به ۲۰ فقره سرقت از باغ ویلاها با همدستی یک تن از دوستانش اعتراف کرد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده همدست او نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه کشف شد. 

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند به شهروندان توصیه کرد: خالی گذاشتن اماکن خصوصی بدون رعایت اصول ایمنی، زمینه را برای سرقت فراهم می کند بنابراین مردم به منظور ناکام گذاشتن سارقان، استفاده از تجهیزات ایمنی را در پیشگیری از سرقت جدی گرفته و به آن توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز