خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

توسعه همکاری بین بازرگانان قزوینی و آفریقایی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۰۳

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین گفت: با توجه به انتخاب استان به عنوان معین کشورهای شرق آفریقا فرصت توسعه همکاری تجاری برای بازرگانان قزوینی و آفریقایی مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی بخشنده اظهار کرد: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان قزوین از سوی اتاق ایران به عنوان معین کشورهای شرق آفریقا تعیین شده و این مهم فرصت خوبی برای برقراری و توسعه همکاری های تجاری میان تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان قزوینی با همتایان آفریقایی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان با بیان اینکه در حال معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان قزوین به تجار و بازرگانان شرق آفریقا هستیم ، افزود: این کشورها بازار بسیار خوبی در زمینه ساختمان دارند و فرصت های مناسبی در زمینه صادرات مصالح و صدور خدمات فنی و مهندسی به آنها وجود دارد.

بخشنده ادامه داد: متاسفانه شیوع کرونا فعالیت های ما در جهت برقراری و توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای شرق آسیا را کند کرده و با محدودیت سفر روبرو هستیم اما امیدواریم بتوان تا اوایل سال آینده به توافقات تجاری خوبی با همتایان آفریقایی دست یابیم.

او یادآور شد: صادرات انواع مصالح ساختمانی و مشتقات نفتی و واردات میوه های گرمسیری، چای و قهوه از زمینه های مورد علاقه همکاری میان بازرگانان قزوینی و شرق آسیا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز