خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مراغه خبرداد:

کشف ۸۱ دستگاه ماینر در حاشیه شهر مراغه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۸۴

فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۸۱ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مراغه، سرهنگ رمضان الله‌وردیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزارع ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سه کارگاه حاشیه شهر مراغه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همراهی ماموران اداره برق این شهرستان، پس از هماهنگی های لازم قضایی در سه عملیات مختلف از کارگاه های شناسایی شده تعداد ۸۱ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: مالکان کارگاه های محل استقرار این ماینرها به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الله‌وردیان افزود: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و از شهروندان خواسته می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز