خبرگزاری کار ایران

منصوری خبر داد:

ثبت نام ۱۹ هزار نفر در مرحله سوم طرح ملی مسکن خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۶۷

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۱۹ هزار و ۶۳۰ متقاضی جدید از این استان در مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ثبت نام و تقاضای خود برای این نوع مسکن را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدعلی منصوری در این باره افزود: در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصا شده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان ‌و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان‌رضوی و هرمزگان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم از این طرح متقاضیان در خراسان رضوی می‌توانند برای ساخت مسکن در ۱۰ شهر نیشابور، نشتیفان، گناباد، کدکن، فریمان، شادمهر، سلامی، سرخس، خلیل آباد و تربت جام از طریق ثبت نام در سامانه مربوطه اعلام آمادگی کنند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره ‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: متقاضیان این شهرها می‌توانستند از ۱۸ دی ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir  برای  ثبت‌نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

منصوری افزود: با احتساب ثبت نام شدگان جدید در طرح اقدام ملی مسکن، آمار نهایی متقاضیان ثبت نام شده در این طرح در خراسان رضوی به ۸۸ هزار و ۳۱۶ نفر رسید.

وی ظرفیت خراسان رضوی را در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن "غیرقطعی" اعلام و بیان کرد: هنوز ظرفیت متقاضیان مسکن در تعدادی از شهرها از مجموع ۵۲ شهر اعلام شده برای اجرای طرح مزبور در خراسان رضوی کامل نشده است که در مراحل بعدی اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، سامانه مربوطه برای ثبت نام متقاضیان گشوده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز