خبرگزاری کار ایران

ایلنا از قزوین خبر می دهد؛

توضیح فرماندار بوئین زهرا دربار‌ه عکس منتشرشده در فضای مجازی /دختر نوجوان پاکستانی بود/دستگیری فرد سودجو

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۴۴۷

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: دختری که در سطل زباله مقابل درب کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا منتشر شده ایرانی نبود.

مصطفی آقاعلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین در تشریح عکس منتشر شده در فضای مجازی که حاوی تصویر یک خانم داخل سطل زباله مقابل درب کمیته امداد بود، اظهار کرد: این تصویر دارای مفهوم بسیار زیادی است و در واقع اطلاعاتی که از آن تصویر استخراج می شود با آن چیزی که به وقوع پیوسته کاملا متفاوت است.

فرماندار بوئین زهرا ادامه داد: در شهرستان بوئین زهرا خانم یا دختر بچه‌ای که کارتن خواب ، دوره‌گرد و یا اقدام به جمع آوری پسماند و زباله کند، وجود ندارد.

آقاعلی ادامه داد : هفته گذشته طبق دستوری که به دستگاه‌های نظارتی خصوصاً نیروی انتظامی ابلاغ شده بود؛ 3 تبعه پاکستانی دستگیر شدند. این سه نفر به پلیس گفتند فردی از شهرستان اشتهارد استان البرز، آنها را  صبح به شهرستان بوئین زهرا می آورد و آخر شب هم به شهرستان اشتهارد انتقال می‌داد، که در این زمینه شکایت های لازم از این فرد صورت گرفته و پرونده در مراجع قضایی در دست پیگیری است.

او  در خصوص سه تبعه پاکستانی نیز گفت: این سه تبعه به کشور پاکستان انتقال داده شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بوئین زهرا همچنین اضافه کرد: شخصی که در تصویر مشاهده شده یک دختر نوجوان است.

آقاعلی اضافه کرد: شخص ایرانی که مدیریت انتقال این افراد را بر عهده داشته تحویل مراجع قضایی شد و  این عکس زمانی منتشر شده است که اقدامات قضایی لازم در این زمینه انجام شده بود.

روز پنجشنبه-25آبان ماه- عکسی در فضای مجازی منتشر شد که دختری درون سطل زباله کنار در کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا در حال جمع آوری ضایعات و ... است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز