خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

‍ دستگیری زورگیران محله گلریزان در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۴۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 2 سارق زورگیر خبر داد که چندی پیش اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و کیف یکی از شهروندان در محله گلریزان کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد زورگیری در محله گلریزان کرمانشاه که 2 فرد زورگیر به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال یکی از شهروندان کرده بودند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

او  ادامه داد: به دنبال این اتفاق مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه به سرعت اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود را آغاز کرده و توانستند مخفیگاه هر 2 زورگیر را شناسایی کنند. 

سرهنگ دلیری تصریح کرد: مأموران پس از اطمینان از حضور سارقان زورگیر در مخفی‌گاه خود هماهنگی های لازم را با دستگاه قضایی به عمل آورده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به مواجه حضوری زورگیران با مال‌باختگان، یادآوری کرد: این افراد به 2 فقره زورگیری اعتراف کردند. 

او در پایان و با اشاره به انتشار کلیپ این زورگیری در فضای مجازی، گفت: مبارزه با سارقان و خصوصا افراد زورگیر همواره از اولویت های پلیس کرمانشاه بوده و در همین راستا نیز در هفته اخیر بیش از 10 نفر از افراد شرور و زورگیر دستگیر شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز