خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان خبرداد:

جذب 5 سرمایه‌گذار بخش گردشگری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۳۲

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از جذب پنج سرمایه‌گذار و پنج فقره موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری مربوط با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح‌های گردشگری شامل یک مجتمع گردشگری عمومی و یک هتل سه ستاره در جاده قزوین- الموت، دو اقامتگاه بومگردی در شهر زیاران از توابع شهرستان آبیک و روستای فشک منطقه الموت و یک سفره‌خانه سنتی در شهر قزوین هستند پس از بررسی و تایید در کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان صادر شد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان بیان کرد: با بهره‌برداری از پروژه های مذکور برای ۱۱۹ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرا و بهربرداری از این پروژه‌ها بتوانیم گام موثری برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان و تثبیت جایگاه قزوین به عنوان مقصد گردشگری به ویژه در دوران پسا کرونا برداریم.

براساس آمارهای ارایه شده، استان قزوین دارای ۲۴۱ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل ۱۰۳ مجتمع خدماتی و پذیرایی، ۸۷ واحد اقامتگاهی، ۴۸ دفتر مسافرتی و سه آموزشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز