خبرگزاری کار ایران

رئیس منابع طبیعی تربت حیدریه خبر داد:

اجرای کمربند حفاظتی اراضی ملی تربت حیدریه به طول ۵ کیلومتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۳۰

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت حیدریه گفت: کمربند حفاظتی اراضی ملی تربت حیدریه بطول ۵ کیلومتر در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید رضا فلاح رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت حیدریه افزود: کمربند حفاظتی که بصورت یک مرز بین اراضی ملی و مستثنیات قانونی اشخاص عمل می کند در پلاک ۲۰۵ اصلی بخش مرکزی تربت حیدریه واقع شده که ۱۳۱۴ هکتار وسعت دارد.

وی ادامه داد: از این میزان ۵۰۰ هکتار اراضی ملی بوده و مابقی مستثنیات قانونی اشخاص است.

فلاح گفت: اجرای طرح کمربند حفاظتی در این پلاک به دلیل ارزش افزوده بالای زمین همواره در معرض فشار ، تخریب و تجاوز افراد سودجو قرار داشته که با اجرای این طرح ۵۰۰ هکتار آن به عنوان اراضی ملی تثبیت و در تملک دولت قرار می گیرد .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت حیدریه افزود: اجرای این طرح موجب سهولت در امر پایش حفاظت و حراست از اراضی ملی ، جلوگیری از تخریب و تصرف های غیر مجاز توسط افراد سودجو تسریع در پاسخگویی به استعلام ها و نهایتا کاهش چشمگیر تشکیل پرونده های تخلفاتی می شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح ۲۷۵ میلیون ریال هزینه در بردارد که از محل صندوق توسعه ملی تأمین و پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز