خبرگزاری کار ایران

فرماندار گناباد خبر داد:

ثبت نام ۸۰۸ نفر در طرح اقدام ملی مسکن گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۲۸

فرماندار شهرستان گناباد از ثبت نام تعداد ۸۰۸ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حامد قربانی فرماندار شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان انجام شده و ۸۰۸ نفر در حال حاضر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۰ نفر موفق شده‌اند مبلغ ۴۰ میلیون تومان را واریز و از روز چهارشنبه هفته گذشته سایت تا جمعه آتی باز خواهد بود و افراد جا مانده می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: ظرفیت خوبی برای مسکن را در شهرستان در حوزه طرح اقدام ملی و مسکن مهر را فراهم کرده ایم که با جدیت پیگیری می شود.

قربانی ادامه داد: در زمینه طرح اقدام ملی، ستاد اجرایی فرامین امام به عنوان متولی موضوع مسکن، کار را در شهرستان برعهده گرفته و قرار شد ۳۰۰ واحد مسکونی را در بهترین نقطه شهری برای طرح اقدام ملی داشته باشند.

وی گفت: از تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی تعداد ۱۵۰ واحد مختص جوانانی است که شرایط خوبی نسبت به دیگران ندارند و افرادی که در دو سال اخیر ازدواج کردند را باید شناسایی کنیم.

فرماندار گناباد تشکیل شرکت تعاونی جوانان در شهرستان را گامی مهم در جهت اشتغالزایی جوانان دانست و گفت: باید افرادی که مستعد هستند را شناسایی و از این فرصت به وجود آمده استفاده بکنیم تا صاحب خانه شوند.

قربانی ادامه داد: در روستاها بخشداران باید اراضی ورزشی را شناسایی نمایند و با کمک اداره بهزیستی و کمیته امداد تسهیلاتی که وجود دارد را در اختیار افراد واجد شرایط قرار دهند.

وی افزود: در شهرستان اماکن بلااستفاده زیادی وجود دارد، علی الخصوص در روستاها که مربوط به آموزش و پرورش، تعاون روستایی، مخابرات و ورزش و جوانان است و باید از این فضاها در جهت اشتغال زایی استفاده شود.

قربانی به ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: کرونا فرصت خوبی را برای خانواده‌ها ایجاد کرده است که با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد در جهت کم هزینه بودن مراسمات می‌توانند تشکیل زندگی کنند که متاسفانه به رغم تذکرات برخی همچنان تجمعاتی را دارند و هزینه هایی را برای حوزه بهداشت و درمان ایجاد می کنند.

وی گفت : شرایط اقتصادی کشور شرایط اقتصادی خاصی است که بعد از پیروزی انقلاب تا این لحظه چنین شرایطی نداشته ایم. علی رغم تحریم ها، سعی کرده ایم با تمام محدودیت‌ها در منابع و امکانات، روحیه امید و نشاط را در جامعه حفظ کنیم و اجازه ندهیم جوانان و مردم ما ناامید شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز