خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی:

بستر ارتباطی ثبت‌نام الکترونیکی سامانه سجام در استان مهیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۹۰

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: بستر ارتباطی مناسب برای ثبت‌نام الکترونیکی و احراز هویت در سامانه سجام در تمامی شهرها و ۷۰ درصد روستاهای این استان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لادن مهدوی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان دولت می‌تواند به عنوان یکی از کانون‌های انتقال بیماری باشد. بنابراین تلاش شده بستر و امکان ثبت نام الکترونیکی سامانه سجام مهیا شود تا مردم کمتر در دفاتر پیشخوان حضور یابند.

او ادامه داد: متقاضیان برای ثبت نام غیرحضوری می توانند به سایت اینترنتی به آدرس https://sejam.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند و پس از اخذ کد پیگیری، برای احراز هویت از سامانه‌هایی که به این منظور در وبگاه http://sahamedalat.ir/marakez آورده شده، استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی اظهار داشت: انجام مراحل ثبت نام اولیه و دریافت کد پیگیری در سامانه سجام و مراجعه به دفاتر پیشخوان تنها به منظور احراز هویت، از دیگر روش‌های دریافت خدمات است که می تواند تا حد زیادی به کاهش زمان حضور مراجعین در دفاتر پیشخوان و صیانت از سلامت شهروندان کمک کند.

مهدوی تصریح کرد: افرادی که به هر دلیل امکان ثبت نام الکترونیکی در سامانه سجام را ندارند، باید به منظور کاهش زمان حضور در دفاتر پیشخوان و تسریع در دریافت خدمات، پیش از مراجعه به دفاتر پیشخوان از مدارک لازم برای ثبت نام آگاهی حاصل کنند.

او بیان داشت: برای ثبت نام در سامانه سجام داشتن شماره شبا حساب بانکی و شماره تلفن همراه ثبت شده به نام شخص متقاضی ضروری است و ثبت نام اشخاص زیر ۱۸ سال، تنها با حضور ولی یا قیم قانونی امکان پذیر است و الزامی برای حضور این افراد در دفاتر وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز