خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

4 شهرستان استان مرکزی به وضعیت آبی در کرونا رسیدند/ 8 شهر در وضعیت زرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۷۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: 4 شهرستان استان مرکزی در وضعیت آبی ویروس کرونا قرار گرفته اند و 8 شهر دیگر استان در موقعیت زرد کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: طبق آخرین رده‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های محلات، شازند، تفرش، زرندیه در استان مرکزی به وضعیت آبی رسیدند و شهرستان‌های ساوه، خمین، خنداب، دلیجان، کمیجان، آشتیان، فراهان و اراک در وضعیت زرد کرونا هستند.

وی ادامه داد: اگرچه بخش‌هایی از استان شرایط آبی بیماری را تجربه می‌کند، اما باید همچنان مجالس، مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و البته رفت و آمدهای مکرر که مهمترین مکان های انتقال کرونا است، کنترل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: تجربه یک سال گذشته به خصوص در ماه‌های اردیبهشت تا مرداد نشان داد که هرگاه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کمرنگ شده، کرونا با سرعت و وسعت بیشتری گسترش پیدا کرده است.

جمالیان تصریح کرد: به دلیل حفظ شرایط و وضعیت موجود فعلی و البته حفظ جان و سلامتی مردم، تا رسیدن به واکسن قابل اطمینان از نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز