خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی کاشمر تعطیل نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۰۵

رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کاشمر با تکذیب شایعات اخیر در خصوص تعطیلی این موسسه گفت: موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی کاشمر تعطیل نشده است.

علیرضا حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: این دانشگاه تعطیل نشده و دارای ۳۵۸ دانشجو است که ۹۱ نفر در مقطع ارشد این دانشگاه در مشهد مشغول به تحصیل بوده و ۵۸ نفر نیز ورودی سال ۹۹ هستند.

وی اظهار داشت: این موسسه در حال حاضر با یازده نفر از پرسنل اداره می شود و تمام تلاش ما بر این بوده که هیچ یک از همکاران ما در این  شرایط حساس به دلیل موضوع عدم متقاضی و دانشجو، کار و شغل‌اش را از دست ندهد و به همین منظور به سایر ادارات و ارگان‌ها و شهرستان‌ها منتقل شده اند و بنده نیز چهارشنبه‌ها در کاشمر حضور دارم.

رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد کاشمر اظهار داشت: اکثر دانشگاه های منطقه به لحاظ عدم نیاز سنجی درست در تخصیص و نیاز سنجی رشته ها ورشکسته شده اند که این موسسه هم جزئی از آنها است.

وی فارغ التحصیلان دیپلم را در کاشمر ۳۵۰۰ نفر دانست و گفت:این در حالی است که ظرفیت دانشگاه های ترشیز ۳۵ هزار صندلی است.

حاتمی با اشاره به اینکه تعداد جذب ورودی های سال ۹۹ این موسسه ۵۸ نفر بوده افزود: چاره ای جز انتقال و جلوگیری از بیکاری کارمندان این موسسه غیر انتفاعی ندیده ایم.

وی در خصوص انتقال لوازم دانشگاه به سایر شهرستان‌ها نیز اظهار داشت: چون اموال متعلق به دانشگاه غیردولتی و غیر انتفاعی است نه از بودجه شهرستان، پس انتقال آنها بلااشکال است.

حاتمی در پایان اظهار داشت: موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کاشمر تنها موسسه غیر دولتی در زمینه گیاهان دارویی است که همچنان فعال و آماده همکاری در زمینه طرح های نوآور است و در زمینه ثبت نام آنلاین در کشور پیشرو بوده و بصورت صد در صد فعالیت غیرحضوری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز