خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای ایلام خبر داد:

بازداشت عامل انتشار عکس‌های خصوصی در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۱۸۱

رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: عامل انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در استان شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی جمالی اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر اینکه عکس‌های خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است، در این خصوص پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات و تحقیقات مقدماتی از شاکی و بررسی مستندات وی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس گرداننده صفحه اینستاگرامی با هویت معلوم مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد و این مجرم سایبری در برابر مستندات ارائه شده پلیس، به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه متهم انگیزه خود را سرگرمی و افزایش دنبال کنندگان عنوان کرده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به هموطنان هشدار داد: هرگونه انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در فضای مجازی جرم است و در صورت بروز چنین اتفاقاتی پلیس فتا برابر قانون متهمان را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی از مشاوره‌های همکاران ما بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز