خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

تکمیل پروژه جاده مشهد - سرخس یکی از اولویت‌های استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۱۷۲

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تکمیل جاده مشهد - سرخس یکی از اولویت‌ها است، ادامه داد: این پروژه به کندی پیش می‌رود و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد لذا از همه ظرفیت‌های قانونی و بانکی برای سرعت بخشیدن به این پروژه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار خراسان رضوی در نشست جمع‌بندی این سفر در جمع مسئولان استانی و شهرستانی گفت: سرخس ظرفیت های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد که زمینه جهش اقتصادی را فراهم کرده است. 

محمدصادق معتمدیان افزود: امیدوارم تعهدات و مصوبات این سفر به سرعت اجرایی و عملیاتی شود و بخشی از مشکلات مردم رفع شود. 

وی با بیان اینکه جاده مشهد - سرخس یکی از اولویت‌ها است ادامه داد: این پروژه به کندی پیش می‌رود و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد لذا از همه ظرفیت‌های قانونی و بانکی برای سرعت بخشیدن به این پروژه استفاده خواهیم کرد. 

استاندار خراسان رضوی گفت: برای فرودگاه سرخس هم پیگیری‌های لازم انجام شده تا پروازهای آن فعال شود. 

وی در خصوص برخی مشکلات با کشور ترکمنستان نیز افزود: پیگیری های مختلف در سطح ملی انجام دادیم تا با استفاده از دیپلماسی بتوانیم موانع موجود را در زمینه ارتقای روابط از میان برداریم. 

معتمدیان ادامه داد: مصوبات این سفر به صورت مستمر پیگیری می شود و در صورت نیاز به دستگاه‌ها کمک می‌کنیم، هیچ بن‌بستی برای پیگیری کارها نداریم و یکی از اولویت‌های جدی ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

تکمیل و تجهیز بیمارستان لقمان حکیم سرخس، حذف نقاط حادثه خیز گردنه مزداوند، تعیین تکلیف طرح اقدام مسکن ملی، افزایش سرانه آموزشی سرخس، ایجاد خانه های بومگردی، احداث زمین چمن مصنوعی و دفاتر پست بانک در چند روستا،  ساماندهی ۲۳ گلزار شهدا در روستاهای مختلف، پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید، اصلاح و بازنگری طرح هادی ۲۸ روستا، تقویت اینترنت همراه روستایی، افزایش ضریب نفوذ گازرسانی روستایی، احداث بوستان بانوان و تخصیص ۱۰۰ درصدی پنج میلیارد ریال برای این بوستان از جمله مصوبات این سفر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز