خبرگزاری کار ایران

طی ۹ ماهه سالجاری انجام شد؛

واگذاری 51 هکتار زمین صنعتی در استان اردبیل به سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۱۱۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در 9 ماهه سال جاری تعداد 147 قرارداد با سرمایه گذاران در سطح استان منعقد شده که منجر به واگذاری بیش از 51 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران شده است.

به‌گزارش ایلنا، محمد اهلی عنوان کرد: با وجود اینکه در سال گذشته، بیشترین واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان اتفاق افتاد، لیکن این آمار در سال جدید رشد مناسبی داشته به طوری که سال گذشته 100 قرارداد واگذاری انجام شده بود و در سال جاری 147 قرارداد از اول سال تاکنون منعقد شده است.

وی این میزان واگذاری ها را بیش از 51 هکتار زمین صنعتی برشمرد و افزود: از نظر واگذاری مساحت زمین نیز به یک رکورد بی‌سابقه دست یافته‌ایم که در طول دوران تاسیس شهرک‌های صنعتی استان بی‌سابقه بوده است به نحوی که در سالیان گذشته و در بهترین حالت ممکن، بیش از 34 هکتار واگذاری زمین صنعتی نداشته‌ایم که آن هم در سال گذشته محقق شده بود.

اهلی افزود: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکنون، بیش از یک هزار و 400 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده که در این بین شهرک صنعتی اردبیل(2) با بیش از 600 قرارداد، بیشترین سهم را در واگذاری ها به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این افزایش واگذاری‌ها را نشانگر افزایش میل به سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک های صنعتی استان دانست که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا با تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی، میزان سرمایه گذاری ها در استان افزایش یابد هرچند ممکن است کاستی هایی نیز در این راه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز