خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس مطرح کرد:

توسعه بیشتر تشکلات کارگری در مبارکه برای رفع مشکلات

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۰۵۰

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از خانه کارگر اصفهان خواهان توسعه تشکل های فعال کارگری در منطقه مبارکه شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، پروین صالحی در دیدار با اعضای خانه کارگر اصفهان اظهار داشت: نسبت به توسعه تشکلات فعال کارگری در منطقه مبارکه اقدام موثری انجام خواهد شود تا بتوان از قابلیت و همکاری آنان در جهت رفع مشکلات و معضلات کارگران بازنشسته و شاغل استفاده شود.

در این دیدار که با حضور مسئولان اجرایی خانه کارگر و کانون کارگران بازنشسته اصفهان برگزار شد، اصغر برشان، دبیر اجرایی خانه کارگر به تشریح وظایف و خدمات خانه کارگر پرداخت و گفت: خانه کارگر محل امن کارگران و بیمه شدگان بازنشسته شده است.

وی با اشاره به نرخ ارز در بودجه سال ۱۴۰۰ و ارتباط مستقیم آن با معیشت جامعه کارگری افزود: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با حساسیت ویژه و مساعدت نسبت به تصویب بودجه سال پیش‌رو و نرخ ارز اقدام کنند که سفره کارگران شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی کوچک تر از این نشود.

 در ادامه حسن هاشمی رئیس کانون کارگران بازنشسته شهرستان اصفهان و مکارمی عضو هیات اجرایی خانه کارگر به بیان برخی از مشکلات و معضلات بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اشاره کردند و خواستار رسیدگی و بررسی ویژه نمایندگان مجلس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز