خبرگزاری کار ایران

واکنش عجیب رئیس سازمان صمت فارس در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا / ایزدی : انسانیت داشته باش و با من یکی به دو نکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۰۰۷

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان فارس در واکنشی عجیب به‌جای پاسخ‌ به پرسش‌های خبرنگار ایلنا ،او را مورد اهانت قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ماجرا از این قرار است که عصر امروز-جمعه ۲۶ دی‌ماه -خبرنگار ایلنا در استان فارس با هدف پیگیری دلایل کمبود روغن در سطح شهر شیراز و وضعیت استخراج رمز ارز در استان فارس بویژه در شیراز با ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت فارس تماس گرفت اما او به جای پاسخ به پرسش‌ها، خبرنگار ایلنا  را مورد اهانت قرار داد.

حمیدرضا ایزدی، با به کار بردن عباراتی نظیر «انسانیت داشته باش!» و «با من یکی به دو نکن!» خطاب به خبرنگار ایلنا، از پاسخگویی امتناع و تلفن را به روی او قطع کرد.

در شرایطی که تمام مسئولان خود را خدمتگزار مردم دانسته و بر دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و شفافیت خبری تاکید دارند، اما گویا  این موضوع  برای برخی مدیران مسئول معنا و مفهومی نداشته و نه تنها از پاسخگویی فرار می‌کنند که در پاره‌ای‌ موارد دست به خشونت کلامی  می‌زنند.

استان فارس در چند سال اخیر با مشکلات متعددی در بخش صنعت و تجارت دست و پنجه نرم می‌کند. بسیاری از  مردم  نیز روزانه نه تنها شاهد گرانی و کمبود برخی کالاهای ضروری در استان هستند که در برخی موارد مجبورند وقت‌شان را در صف‌های طولانی برای تهیه مواد غذایی و سایر نیازهای زندگی‌شان بگذرانند.

در چنین شرایطی  پاسخگو نبودن رئیس سازمان صمت و به کار بردن چنین الفاظی  از جانب او خطاب به خبرنگاری که تنها پرسشگر دغدغه های مردم است، جای بسی تعجب دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز