خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی اعلام کرد:

قطع ناگهانی برق به واحدهای تولیدی استان آسیب می‌زند/ قطعی برق از قبل به صنایع اطلاع رسانی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۹۵۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه قطعی چند ساعته برق طی روزهای گذشته به واحدهای تولیدی و صنایع کوچک استان آسیب رسانده است، گفت: اگر چاره ای برای قطعی برق وجود ندارد باید طوری برنامه ریزی شود که واحدهای تولیدی استان در اولویت آخر قطع قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، سعید پورآبادی با تاکید بر اینکه برق زیرساخت حیاتی برای تولید است، افزود: قطع ناگهانی برق باعث سردرگمی تولیدکنندگان و بیکاری کارگران می‌شود و در شرایط فعلی که شیوع بیماری کرونا خسارت‌های جبران ناپذیری به صنایع و واحدهای تولیدی وارد کرده، قطعی برق هزینه‌ مضاعفی برای واحدهای تولیدی است.

وی افزود: طی روزهای گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی به این موضوع اعتراض داشته اند که قطعی ناگهانی برق زمانی رخ داده است که دستگاه های و سیستم های آنها مشغول فعالیت بوده است که این امر طبیعتا موجب آسیب رساندن به ماشین آلات و قطعات الکترونیکی این واحدها می شود.

پورآبادی با اشاره به اینکه قطع ناگهانی برق واحدهای تولیدی به هیچ وجه قابل قبول نیست ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان در زمان وقوع شرایط اضطراری و قطعی برق باید از قبل به واحدهای تولیدی اطلاع رسانی کند تا دست‌کم تولیدکنندگان با خرابی ماشین‌آلات خود در شرایط سخت تحریم و هزینه های بالای تعمیر دستگاه ها مواجه نشوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی افزود: در این زمینه مکاتبه ای با مدیرعامل شرکت برق استان داشته و این موضوع را پیگیری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه جدی مسئولین قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز