خبرگزاری کار ایران

صمیمیان خبر داد:

بررسی عملکرد مالی دهیاران استان سمنان و برخورد با متخلفان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۷۳

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: عملکرد مالی دهیاران سالانه بررسی وبه امور دهیاران متخلف طبق مقرارت وضوابط برخورد می شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: عملکرد مالی دهیاران در راستای بررسی به وضعیت درآمد و هزینه کرد اعتبارات با دقت رسیدگی می شود. 

مهدی صمیمیان اظهار داشت:  عملکردمطلوب هزینه ای دهیاران باعث رضایت بیشتر مردم از فعالیت‌های عمرانی وخدمات روستایی می گردد.

وی ادامه داد: به منظور حسابرسی و رسیدگی به مسایل مالی دهیاری‌هاعلاوه برنصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری در کلیه دهیاری‌های استان ،کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با حضور فیزیکی نسبت به بررسی مسائل مالی اقدام می کنند.

صمیمیان بیان کرد: در روزهای اخیر عملکرد مالی دهیاری‌های چند روستای  شهرستان دامغان باحضور بخشدار و روسای شوراها و دهیاران مورد بررسی قرار گرفت و این روند در دیگر روستاهای استان سمنان در حال انجام است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: مدیریت اصولی و شفاف‌سازی مالی لازمه اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در مناطق روستایی استان است .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز