خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان:

عامل انتشار تصاویر خصوصی مشتریان در فضای مجازی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۷۲

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: فردی که با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ محمدعلی فرهودی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده قضایی به پلیس فتا شهرستان تاکستان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

  رئیس پلیس فتا استان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد همه تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، از طریق یک صفحه اینستاگرامی منتشر شده است.

سرهنگ فرهودی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند صاحب صفحه مورد نظر را شناسایی کرده و او را طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد و عنوان داشت که با جلب اعتماد شهروندان به منظور تعمیر تلفن همراه آنان اقدام به سرقت و انتشار تصاویر ۱۳ نفر در فضای مجازی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز به تعمیر تلفن همراه خود حتماً به مراکز مجاز و مطمئن مراجعه کنند و در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز