خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

فشارهایی که در سال‌های اخیر بر مردم وارد شده در طول تاریخ بی‌سابقه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۵۹

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و امن در سال۱۴۰۰، هدف اصلی ماست و همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،محمدرضا پورمحمدی در ششمین دوره طرح جامع آموزش مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ در تبریز، برگزاری انتخابات را یکی از مصادیق بارز دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در کشور برشمرد و افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در چهل سال گذشته همواه در تعیین سرنوشت خود دخیل بوده و با همراهی و مشارکت خود در تمامی برهه‌های حساس، توانمندی، اقتدار و سربلندی کشور را تضمین کرده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش مشارکت‌ مردم در انتخابات ۱۴۰۰ یکی از انتظارات جدی ما از احزاب و گروه‌های سیاسی و تاثیرگذار جامعه است، افزود: حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای، پشتوانه‌ای ارزشمند برای دولت آینده و قدرت عمل بیشتر برای اجرای تصمیمات محسوب می‌شود.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ مسئولی در استان، حق حمایت و یا تخریب نامزدهای انتخابات را ندارد، اظهار داشت: تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تبیین عملکرد دولت به مردم شد و گفت: فشارهایی که در سال‌های اخیر بر کشورمان وارد شده است در طول تاریخ بی‌سابقه بوده و دولت با وجود این فشارها، امور کشور را اداره کرده است.

وی افزود: تاریخ در رابطه با عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم به نیکی یاد خواهد کرد و بدون شک، این دولت، مظلوم‌ترین و کارآمدترین دولت بعد از انقلاب است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: به‌رغم تمامی مشکلات، پس از استقرار دولت یازدهم، همه ساله بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه فقط در آذربایجان شرقی افتتاح شده است.

در این دوره آموزشی، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ها و فرمانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل به شکل حضوری و بخشداران سه استان به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز