خبرگزاری کار ایران

استاندارلرستان در بروجرد خبر داد:

تکمیل ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۱۵

استاندار لرستان گفت: ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

به گزارش ایلنا، سید موسی خادمی در سفر به بروجرد و دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: در شهرستان بروجرد برای اتمام پروژه های نیمه تمام اقدامات خوبی صورت گرفته و در مجموع ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان لرستان امسال تکمیل و تحویل داده می شود.

خادمی افزود: تا پایان سال محور آزاد راه اراک - خرم آباد تحویل داده می شود و ۲۶۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم پرداخت شده است و این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تا اردیبهشت به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این پروژه مسافت بروجرد به خرم آباد ۴۰ دقیقه خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: هیاتی متشکل از دادگستری و استانداری بر روند تولید شرکت عظیم خودرو برای راه اندازی مجدد نظارت می کنند و این شرکت از قبل تعهداتی برای مشتریان داشته که باید انجام شود که ۱۴۰ دستگاه خودرو در گمرک دارند که به زودی وارد کارخانه شده مونتاژ خواهند شد.

امام جمعه بروجرد نیز در این دیدار اضهار داشت : مشکلات شهرستان بروجرد در حد توان حل شود و در این راستا مشکلی که کمتر به آن پرداخته شده است فقرای حاشیه شهر هستند که پنج هزار خانواده شناسایی شده که زیر خط فقر هستند.

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: انتظار داریم کمک هایی به این قشر انجام شود تا در این شرایط کرونا مشکلات معیشتی آنها بیشتر نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز