خبرگزاری کار ایران

معاون صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

پرداخت۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به اصناف همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۹۲

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از پرداخت چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات رونق تولید به اصناف همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان- آقایار فراشی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مؤثر انجام‌شده در راستای اشتغال‌زایی و رونق و جهش تولید در استان همدان عنوان کرد: بر همین اساس و با توجه به اقدامات حمایتی انجام‌شده دو هزار و ۷۵۷ فرصت شغلی در بخش اصناف ایجاد و زمینه اشتغال به کاری این تعداد در واحدهای صنفی فراهم‌شده است.

فراشی اضافه کرد: این افراد با مجوزهای صادرشده از ابتدای امسال تا پایان آذرماه به جمعیت شاغل در واحدهای صنفی اضافه شدند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به پرداخت چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات رونق تولید به اصناف همدان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات بانکی باهدف بهبود اوضاع کسب‌وکار به واحدهای صنفی فعال و واجد شرایط استان پرداخت‌شده است.

فراشی تأکید کرد: علاوه براین تسهیلات پرداختی، سه هزار و ۳۳۲ واحد صنفی دیگر در استان همدان برای دریافت تسهیلات حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز