خبرگزاری کار ایران

در نشست شهرداران استان همدان مطرح شد؛

کمبود نیروی متخصص مشکل اصلی شهرداری‌های استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۷۰

شهردار همدان کمبود نیروی متخصص در شهرداری های استان را از مسائل مهم و جدی عنوان کرد و گفت: در جذب و استخدام نیروی متخصص مشکلاتی وجود دارد که نیازمند رسیدگی و پیگیری است.

به گزارش ایلنا از همدان- عباس صوفی امروز پنجشنبه - ۲۵ دی ماه- در نشست شهرداران استان اظهار داشت: ارائه خدمات خوب در گرو بهره مندی شهرداری ها از نیروی انسانی متخصص است. 

او تاکید کرد: شهرداری ها به ویژه شهرداری همدان کمبود نیرو دارد و چگونگی جذب نیروی متخصص باید چاره اندیشی شود. 

شهردار همدان گفت: در برخی بخش ها کمبود نیرو محسوس‌تر است و یک نفر مسئول چند کار است که این روند موجب کاهش کیفیت و اثربخشی عملکرد شهرداری می شود. 

به گفته صوفی این موضوع نه تنها شهرداری همدان را آزار می دهد بلکه دامن‌گیر شهرداران استان نیز شده است. 

او به اختلاف فاحش حقوق و مزایای نیروی های رسمی و قراردادی شهرداری ها اشاره کرد و افزود: این موضوع موجب نارضایتی کارکنان شده که نیازمند رسیدگی است. 

شهردار همدان وصول ارزش افزوده را از دیگر مشکلات شهرداری های استان برشمرد و گفت: برخی از بیمه ها و فروشگاهها این مبالغ را پرداخت نمی کنند که بر اساس قانون باید تمکین کنند. 

صوفی تصریح کرد: شهرداری ها به ویژه آنها که کوچکتر هستند نیاز بیشتری به وصول این مطالبات دارند و نباید حقوقشان ضایع شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز