خبرگزاری کار ایران

سخنگوی باشگاه خبر داد:

شرط ادامه همکاری ذوب آهن با رحمان رضایی/ کسب حداقل ۱۱ امتیاز از ۵ بازی آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۴۶۴

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن گفت: اگر رحمان رضایی در پنج بازی آینده نتواند حداقل ۱۱ امتیاز بدست بیاورد با ایشان قطع همکاری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول کربکندی عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: طی جلسه ای صد در صد فوتبالی شرایط ادامه همکاری باشگاه با سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن برای پنج بازی آتی تیم ذوب آهن درلیگ برتر به ایشان ابلاغ شد.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: طبق مصوبه هیات مدیره چنانچه ایشان در ۵ بازی آینده ۱۵ امتیاز کسب کنند، علاوه بر پاداش ویژه، تاپایان فصل در سمت خود تثبیت و چنانچه در این پنج بازی ۱۱ امتیاز کسب کند بحث تغییر سرمربی فعلاً از دستور کار هیات مدیره خارج خواهد شد.

 سنگربان اسطوره ای ذوب آهن در سال های دور با بیان این نکته که اگر رحمان رضایی در پنج بازی آینده نتواندحداقل ۱۱ امتیاز بدست بیاورد با ایشان قطع همکاری خواهیم کرد، تصریح کرد: بدیهی است طی بازی‌های مذکور به روال گذشته از هرگونه حمایتی از وی اعم از جذب هر بازیکنی که مد نظر ایشان باشد و به لحاظ قانونی منعی نداشته باشد دریغ نخواهیم کرد و همه امکانات لازمه را کما فی السابق در اختیار ایشان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز