خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار تهران مطرح کرد:

ثبات نسبی در قیمت کالاهای اساسی در دو هفته اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۳۵۵

معاون اقتصادی استاندار تهران در جلسه کمسیون تنظیم بازار استان گفت: در طول هفته های اخیر قیمت کالاهای اساسی در سطح بازار دارای ثبات بوده و با تشدید نظارت قانونی از تولید به مصرف می توان ثبات بیشتری را در بازار به وجود آورد.

به گزارش ایلنا، حشمت الله عسگری در جلسه کمسیون تنظیم بازار استان تهران گفت: در طول هفته های اخیر قیمت کالاهای اساسی در سطح بازار دارای ثبات بوده و با تشدید نظارت قانونی از تولید به مصرف می توان ثبات بیشتری را در بازار به وجود آورد.

عسگری با تاکید بر اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم موضوع تنظیم بازار شب عید و آخر سال  باید مورد توجه دستگاه های متولی قرار بگیرد و با تشکیل اکیپ‌های ویژه گشت و بازرسی با هرگونه احتکار، گرانفروشی و اخلال در بازار برخورد شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در موضوع توزیع نهاده در بین مرغداری ها و نظارت کافی بر تحویل و توزیع و نهایتا قیمت تخم مرغ افزود بخش مهمی از این ابزار کنترل در اختیار جهاد کشاورزی است که انتظار داریم با جدیت بیشتر اقدامات لازم را به عمل آورند.

عسگری در ادامه با بیان اینکه روزانه بیش از150تن تخم مرغ در استان تهران توزیع می شود ولی باز خورد آن در سطح بازار و رضایتمندی مردم ملموس نیست.

عسگری در ادامه از همه دستگاه های ذیربط خواست با تشدید نظارت و بازرسی در سطح مرغداری‌ها با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت پذیرد که در این راستا تاکنون لیست مرغداری های متخلف شناسایی و در اختیار جهاد کشاورزی و دستگاه تعزیرات جهت قطع نهاده ها و برخوردهای قانونی دیگر در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز