خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

برگزاری آئین تودیع و معارفه مسئول حراست شهرداری مشکین دشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۲۵۱

شهردار مشکین دشت بر لزوم حفظ کرامت و شخصیت انسان ها توسط مسئول حراست تاکید کرد و گفت: رسالت حراست حمایت از مجموعه کارکنان و عمل به قوانین است و تمام کارکنان مجموعه شهرداری باید حداکثر همکاری لازم را با واحد حراست داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز ، امروز آئین تودیع و معارفه مسئول حراست شهرداری با حضور نجفی مسئول حفاظت پرسنلی اداره کل حراست استانداری البرز ، بغدادی شهردار مشکین دشت ، مشکوری مدیر حراست فرمانداری شهرستان فردیس ، نوروزی مدیر حراست شهرداری فردیس و مدیران شهرداری مشکین دشت در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد.

بغدادی، شهردار مشکین دشت در ابتدای این مراسم با قدردانی از تلاشهای غفاری مسئول پیشین حراست شهرداری، حراست را یکی از پایه های اصلی هر سازمان دانست و عنوان کرد: وظیفه حراست پیشگیری از وقوع تخلف و تضرر مجموعه است.

وی اظهار داشت: حراست می بایست علاوه بر حفاظت از سرمایه های مادی در راستای حفظ سرمایه های انسانی سازمان که نقش اصلی ارائه خدمات به شهروندان را برعهده دارد بکوشد.

بغدادی همچنین بر لزوم حفظ کرامت و شخصیت انسان ها توسط مسئول حراست تاکید کرد و متذکر شد: رسالت حراست حمایت از مجموعه کارکنان و عمل به قوانین است و تمام کارکنان مجموعه شهرداری باید حداکثر همکاری لازم را با واحد حراست داشته باشند.

نجفی مسئول حفاظت پرسنلی حراست استانداری البرز نیز در ادامه حراست را بازوی مستحکمی برای شهرداری‌ها دانست و افزود : جابجایی‌ها در همه بخش‌های شهرداری لازم است و حراست نیز از این موضوع مستثنی نیست چرا که حراست به عنوان بازوی توانمند بوده و همیشه باید در حال ارتقا و افزایش سطح انجام وظیفه باشد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه‌های حراست با تدبیر و بررسی عادلانه مشکلات حل شود و با دید نظارتی ضمن  تذکر موارد لازم به مدیران و انعکاس مشکلات به مراجع ذیربط در راستای رفع موضوعات پیش آمده اقدام شود.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حسین غفاری ، با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیر کل حراست استانداری البرز و شهردار مشکین دشت از زحمات سه ساله حسین غفاری به عنوان مسئول حراست شهرداری مشکین دشت تقدیر و در ادامه رضا خانی به عنوان سرپرست جدید حراست شهرداری مشکین دشت معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز