خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

تشکیل پرونده قضایی برای برخی از مدیران استان در حادثه سیل سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۲۴۱

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده قضایی برخی از مدیران این استان در سیل سال گذشته یاسوج خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدعیسی حسنی" در بازدید از حاشیه رودخانه بشار، اظهار داشت: جزیره ای عمل کردن، تداخل برخی وظایف و هماهنگی نداشتن بین بخشی در بسیاری از موارد، باعث موازی کاری در امور و در برخی موارد، باعث ترک فعل خواهد شد که نیازمند مشارکت و تبادل نظر در این موارد است.

وی با اشاره به وضعیت توپوگرافی رودخانه بشار و واقع شدن در شهر یاسوج، اظهارداشت: این وضعیت باعث تداخل وظیفه آب منطقه‌ای و شهرداری شده که نیازمند همکاری و مشارکت این دو نهاد جهت ساماندهی بستر و حریم رودخانه بشار است.

معاون قضائی رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به مسئله تخریب پارک مهرورزی در سنوات قبل به واسطه وقوع سیل اشاره کرد و یادآور شد: لازم است شهرداری یاسوج و شرکت آب منطقه ای استان  جهت بررسی علمی و رعایت بستر و حریم رودخانه و زیبا سازی مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

حسنی گفت: در سال گذشته همکاری نداشتن بخش‌های مختلف منتهی به زیان به بیت المال شد و از همین رو برای برخی مدیران پرونده قضایی تشکیل شد.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای استان در اجرای طرح جامع خود، به خصوص در قسمت پایین دست پارک مهرورزی که در سنوات گذشته تخریب شده همکاری کند و شهرداری یاسوج، با اخذ طرح به صورت میدانی، مسیر آب را مدیریت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز