خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

ضرورت ارتقا زیرساخت‌های البرز متناسب با جمعیت استان/ برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۲۱۱

استاندار البرز با عنوان اینکه در راستای ارتقا و برقراری امنیت و آرامش در استان از هیچ همراهی و کمکی دریغ نخواهیم کرد، گفت: البرز بعنوان استان جدید کشور از ابتدا در زیرساخت ها دچار ضعف بود از این رو همواره ارتقا این زیرساخت با توجه به رشد سریع جمعیت مورد اهمیت است.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس که روز چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه شهرستان فردیس متراکم ترین شهر کشور است، افزود: جمعیت بالا و تنوع طبقه های اجتماعی مردم در این شهرستان سبب شده که نیروی انتظامی و امنیتی و دستگاه قضا با جدیت بیشتری درصدد برقراری نظم و امنیت باشند.

وی با عنوان اینکه در راستای ارتقا و برقراری امنیت و آرامش در استان از هیچ همراهی و کمکی دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: البرز بعنوان آخرین استانی که تشکیل شد از ابتدا در زیرساخت ها دچار ضعف بود از این رو همواره ارتقا این زیرساخت با توجه به رشد سریع جمعیت مورد اهمیت است.

شهبازی گفت: فرمانده انتظامی استان نیز با برنامه ریزی منسجم درصدد ایجاد زیرساخت های انتظامی متناسب با جمعیت شهرستان های استان است که در این راستا همراهی لازم را داشته و بر این اساس برای نظرآباد، طالقان، فردیس و فرماندهی استان تدابیری اندیشیده شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون در یکی از بهترین مکان ها زمینی از سوی شورای شهر فردیس در نظر گرفته شد تا ساختمان ستاد فرماندهی این شهرستان احداث شود چراکه همه دستگاه ها و نهادها و... در راستای امنیت و آرامش مردم مسئولیت دارند.

وی گفت: برای ساخت این ستاد از محل اعتبارات استانی و منابع نیروی انتظامی، تامین هزینه شده و مقرر شد ظرف مدت 18 ماه به بهره برداری برسد.

تعامل سازنده استاندار البرز برای برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است

سردار محمدیان، فرماندهی انتظامی استان البرز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از استاندار البرز گفت: استاندار با اشراف کامل به ماموریت های نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت استان تاکنون تعامل بسیار سازنده ای با نیروی انتظامی استان داشته است.

سردار محمدیان افزود: بر این اساس طی تعامل و همراهی که وجود دارد در جهت ارتقا زیرساخت های تامین امنیت استان با جدیت ورود کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز