خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

جان باختن هزار و ۴۳۷ نفر در استان همدان با ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۲۰۶

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۴۳۷ نفر در استان، جان خود را با ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

به گزارش ایلنا از همدان، دکتر محمد طاهری گفت: با جان باختن ۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته در استان همدان، شمار جان باختگان مبتلا  از آغاز همه گیری کرونا، یک هزار و ۴۳۷ نفر رسید.

طاهری با بیان اینکه سه شهرستان بهار، فامنین و اسدآباد در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند، افزود: با شناسایی ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۹۲۰ نفر رسید.

طاهری بیان کرد: شمار بیماران کرونایی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۱ نفر، بهار ۵۶۵ نفر، تویسرکان ۶۱۲ نفر، رزن ۴۰۰ نفر، درگزین ۱۷۶ نفر، فامنین ۱۷۳ نفر و کبودراهنگ ۶۲۶ نفر، ملایر یک هزار و ۸۵۵ نفر، نهاوند یک هزار و ۱۰۵  نفر و همدان سه هزار و ۷۷۹ نفر بوده است.

تاکنون ۲۶۸ نفر هم غیر هم استانی در بیمارستان‌های استان با بیماری کووید ۱۹ بستری شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز