خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا عنوان شد:

تجلیل از زنان کارآفرین عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر زنجان / شناسایی و تنظیم بانک اطلاعاتی زنان کار افرین استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۹۷

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان زنجان، گفت: زنان نخبه و کارافرین عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان در هفته گرامیداشت مقام زن تجلیل می شوند.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه های مناسبتی و گرامیداشت مقام زن ، گفت: با رایزنی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، در روز زن از زنان نخبه و کارآفرین عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان تجلیل می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان زنجان، ادامه داد: در کنار خدماتی نظیر اعطای بورسیه تحصیلی به فرزندان و خانواده های عضو صندوق ، اقدامات اساسی دیگر نیز در این راستا به افراد عضو این صندوق ارائه داده می شود.

وی با اشاره به شناسایی و تنظیم بانک اطلاعاتی از تعداد زنان کار افرین استان زنجان عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان با همکاری دستگاههای اجرایی استان و استانداری زنجان، ادامه داد: در صدد شناسی هر چه بیشتر این زنان و تجلیل از زنان کار آفرین استان زنجان هستیم.

عباسی در پایان سخنان خود، اضافه کرد: تجلیل از زنان کار آفرین بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان زنجان روز 15بهمن همزمان با روز گرامیداشت مقام زن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز