خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

فضای همدلی و همراهی در بین احزاب فعال آذربایجان شرقی حاکم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۹۶

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در بین احزاب فعال در استان با وجود تفاوت در نگرش‌ها و سلایق سیاسی، فضای همدلی و همراهی وجود دارد و احزاب در مسائل توسعه‌ای در کنار مدیریت استان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه هم‌اندیشی با اعضای خانه احزاب آذربایجان شرقی، وحدت و همدلی میان اعضای این مجموعه را برای تحقق و توسعه تحزب‌گرایی مهم دانست و افزود: اختلاف سلیقه میان گروه‌های سیاسی طبیعی است، اما این امر خود عاملی برای توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه خانه احزاب استان از آن به خوبی بهره گرفته است.

وی خواستار ایفای نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف توسعه استان شد و اظهارکرد: احزاب و گروه‌های سیاسی و صنفی به عنوان نمایندگان اقشار و توده‌های مختلف مردم می‌توانند در تبیین مشکلات و ارائه راهکار نقش اساسی ایفا کنند.

وی با تاکید بر این‌که فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود، گفت: از احزاب سیاسی انتظار می‌رود با ایجاد بسترهای لازم زمینه مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم، نخبگان و دانشگاهیان را در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی فراهم آورند.

پورمحمدی ادامه داد: خانه احزاب استان توانسته گروه‌های فعال سیاسی را با هم هماهنگ کرده و با سازمان‌دهی احزاب، روند هم‌افزایی در استان ایجاد شود.

وی با تاکید بر این‌که این جلسه برای هم‌فکری جهت توسعه استان تشکیل شده، گفت: سعی می‌کنیم در تصمیم‌سازی‌ها از نظرات احزاب بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم، شفاف و قانونی، هدف اصلی ماست و از تمام مردم و به خصوص اقشار مهم و تاثیرگذار انتظار داریم نهایت تلاش خود را برای افزایش مشارکت در این انتخابات به کار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش احزاب در مشارکت مردم، گفت: احزاب فعالیت‌های خود را برای توسعه آگاهی‌های اجتماعی در راستای مشارکت بیشتر مردم افزایش دهند.

وی اظهار کرد: احزاب می‌توانند به عنوان نهادهایی متعهد، افرادی شایسته را برای انتخاب مردم معرفی کنند که دنبال منافع عمومی بوده و پس از انتخاب نیز در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند.

وی هم‌چنین با اشاره به راه‌اندازی مجمع مشورتی استان با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان و نمایندگان سابق و فعلی استان، گفت: همه با هم برای توسعه و پیشرفت استان، هم پیمان شده‌ایم و بدون دخالت دادن نگرش‌های سیاسی، در مسیر تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که تقویت همدلی و همراهی همه جانبه در استان، باعث انجام کارهای بزرگ و رفع بسیاری از مشکلات استان خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا آخرین روز و ساعت خدمت، برای رفع مشکلات و توسعه پایدار استان تلاش می‌کنیم و با حرکت در محور و مسیر اعتدال، برنامه‌های خود را پیش می بریم.

وی از عملکرد دستگاه‌های نظارتی در بازداشت مدیران متخلف قدردانی کرد و گفت: چنین برخوردهایی، حاکی از رویکرد نظام برای مبارزه با فساد و سلامت سیستم اداری است.

نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و مشکلات مختلف استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز